Bestelinformatie

Bestellen & betalen

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de groene knop op de productpagina.

Toch liever telefonisch bestellen of een consult nodig? We helpen graag! Neem contact op met onze klantenservice.

Annuleren van je bestelling? Dit doe je zo:
Log in op je account > Bestellingen > Annuleer. Als je bestelling ons pand al heeft verlaten, kan je deze weigeren bij de koerier. Wanneer wij je retour ontvangen hebben, wordt er contact met je opgenomen en wordt het geld teruggestort.

Spoedleveringen

Heb je de kabels direct nodig? Dat regelen wij graag!

Met onze spoedlevering heb je jouw bestelling binnen 3 uur binnen.

Spoedlevering: € 70 *
Spoedlevering in de avond of het weekend: € 120 *

* Let op: dit geldt voor de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht. Woon je in een andere provincie? Neem contact met ons op zodat we een prijs op maat voor je kunnen maken.

Levering

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt. Wanneer je kiest voor verzending per envelop (€ 2,50 excl. BTW; alleen beschikbaar voor kabels tot 2m), dan ontvang je geen Track&Trace-code. Kies je voor een postpakket (€ 7,75 excl. BTW), dan ontvang je ook een Track&Trace-code.

Wanneer wij je bestellingen hebben verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst, zijn wij (Laag1) niet meer verantwoordelijk voor verlate levertijden.

Bestellingen worden altijd zorgvuldig en met de benodigde vullingen ingepakt zodat eventuele schade tijdens transport geminimaliseerd wordt.

Retourneren

Jammer! Maar we vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Binnen 14 dagen na je bestelling kun je kosteloos retourneren – behalve als het product beschadigd is.

1. Log in op je Laag1 Account
2. Ga naar bestellingen
3. Retour aanmelden

Zorg er altijd voor dat je de producten:
• Stevig inpakt (liefst in originele verpakking)
• Het verzendlabel duidelijk op de doos zichtbaar is.